who am i to say you love me?

förlåt för det inte blev någon uppdatering igår, men orkade helt enkelt inte..
men iaf, dagen flöt på, började tio och hade idrott, men var dock inte med på den, dels för att jag var försenad och för en personlig grej.. hade även en halvtimmas lunch, sedan kultur och idé historia till kvart över två, så direkt efter drog jag, bea och jessica till stan, där jessi drog hem och jag gick mot squash hallen för att köpa ett solkort, så nu har jag ett solkort också! ;), känner att jag måste bli brun till avslutningen, och det visar sig att ingen i klassen ska gå på avslutningen? men det blir ju fest på kvällen där så då kan jag faktiskt använda kläninngen! men iaf, jag och bea vart väldigt hungriga, så vi gick för att se hur mycket pengar jag hade på kontot, så det blev en fika, eller ah för mig iaf, men bea fick faktiskt smaka, så då blev det en chokladboll och en cola, sen gick vi mot h&m där jag köpte en bikini!! skit fin faktiskt :), slänger upp en bild på den snart, sen drog vi mot bussen för bea åkte hem och jag gick till forno italia där mamma, morbror, lovisa och märtha var, så då blev det att käka, jag tog pasta, carbonara som vanligt, men så sjuuuuukt gott ju? jaja, iaf, jag blev sugen på att sola, så jag sola i 20 min och fick med mig lovisa som sällskap, och, tog sedan bussen hem och här sitter jag trött som ett as.. vi har prov imorgon och gud, jag orkar inte plugga? men känner att jag måste, imorgon drar jag hem till bea efter skolan och vi färgar mitt hår, till ljusare dock!! hoppas det inte blir fail nu, för annars tänker jag cutta av mig håret, jag tänker snagga mig, och det svär jag på. så om det blir orange eller nåt så snaggar jag mig, okej?
bra, då har vi nåt gemensamt iaf!
aja, jag ska slänga upp dagens dresscode och bikinin jag köpte så pyssssshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0