lovisas konfirmation

idag har ju knappast varit hemma hela dagen, åkte till vikingstad för lovisas konfirmation, och jag trodde jag skulle dö? vet inte hur länge vi satt inne i kyrkan, ungefär 1 timma och 45 minuter och guuud, jag trodde jag skulle dö.. haha, men iaf, nu är dom konfirmerade och kan faktiskt förstå hur stolta dom är nu! ;), men jag tkr det är så jävla fusk, dom får ju fortsätta som ledare? dom ska på återträff och åka till liseberg, dom åkte till berlin? dom gjorde så jävla mkt.. allt vi gjorde var att åka över till roskilde över en dag, allt som allt, sen tog allt slut liksom.. fast iofs, gustafs och deras åkte ju till brokind/vårdsnäs som längst, hahaha... men ändå? jag menar, alla åkte till berlin, och allt, så gör vi bara det där? men antar väl att allting är olika.. fast det som var så bra var att vi inte hade redovisningen samtidigt som själva mässan, utan vi hade redovisningen dagen innan konfirmationsmässan, men tydligen så har dom lagt ihop allting som gör det lite segt.. men äsch, dagen är avklarad nu, skönt det :),
och här kmr bilder från lovisas konfirmation, okej, det blev bara på lovisa, men ändå, och ni skulle sett hennes frisyr! det gick faktiskt så långt att hon gjorde frisyren hos en frisör, men galet fin var den! :), iaf, efter konfirmationen så drog vi mot stället där dom bor, och det blev smörgåstårta i stora lass, äpplekakamuffins, ja gud, blev, att jag, linnea, mikael, rikard, sebastian och märtha gick ner för att spela "geni - sverige", hahaha, från 12 år va?! sån jävla bullshit, så fruktansvärt svåra frågor! :(, riktigt illa? sen drog vi hemåt och nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på musik, och imorgon är det sovmorgon, niceeee!






jag saknar er så mycket..

juste, jag har fått tillbaka min digital kamera nu, så räkna med en blogg med mycket bilder nu! ;)
vi höres :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0