jag saknar dig..


jag saknar dig..
jag vet att jag vart konstig, men inte varit meningen..
för när jag sitter här ensam för mig själv inser jag hur mkt jag saknar dig..
minns du hur mkt vi gått igenom?
bråk, skratt, tårar, och allt..
du var min syster, den jag har känt längst, men inte börjat snacka med sen 1an..
förstår du vad som hade hänt om du aldrig skulle börjat våran klass?
jag minns då du skulle börja i våran klass, och jag gick hem för mamma och berätta det för henne,
det var du, dennis och samira tror jag.. sen när jag nämnde ditt för & efternamn klickade till direkt för mamma, för det visa sig att din mamma och min mamma känner varandra, vi låg på bb tsms, ja gud..
minns du sommaren då vi var hela tiden? varje dag verkligen, du & jag, jag & du..
minns du när vi fick den där sjuka idén då vi skulle åka upp ända upp till filipstad för att kolla på sofijah? haha, när vi väl kom på en idé så skulle det fan ske också, haha.. minns du när vi var i en affär och testade webcamen på appledatorerna? fy fan, haha, våran sjuka humor, alltså gud.. jag saknar dig :/,
vi har så jäkla många minnen, och jag vill att du ska veta att jag inte glömt ett enda..
för det är du som gör mig hel, och jag saknar min andra halva..
minns du vårat american pie marathon förra året?!
shiiiiiit asså, haha, fast iofs, du somna ju ;),
men gud, så kul, vi har gått igenom verkligen allt..
och ärligt talat, jag saknar dig, mer än du någonsin kmr förstå..

Kommentarer
Postat av: emeliepemelie

vet inte vad ja ska säga, du är inte samma person längre, saknar ditt gamla ja!

2010-05-27 @ 23:26:32
URL: http://emeliehellquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0