i know better, coz you said forever, and ever

tjenixen, förlåt för att jag aldrig uppdatera igår, men hände ingenting ändå så hur kul skulle da ha varit då va? mmmh, verkligen jätte kul.. men iaf, hade bara en lektion idag vilket var teater och den är faktiskt färdig, eller ah, vi ska dra igenom den en gång innan vi spelar upp imorgon! och nu när jag sitter här hemma och tänker på att vi ska spela upp om mindre än 24 timmar, vi den här tiden imorgon har vi spelat upp den för första gången, jag hoppas det går bra, för jag tycker verkligen om den, och inte bara jag, den här gången har vi verkligen lyckats :D, haha! men iaf, käkade sen drog jag till stan, var ett tag kvar tills min buss åkte så gick in på H&M, och hittade den där t-shirten jag ville ha, nästan lite likt den rosarandiga t-shirten som jade inte fått ha kvar, men var väl poängen att köpa en sån, haha.. men iaf, här sitter jag och spelar pink - who knew och ska även slänga upp en bild på tröjan jag köpte.. sen ska ja se om nån vill följa med ut eller med mig till stan så jag kan få solaaa, men vi höres, och önska mig och klassen lycka till nu va :),
för fan ta mig om jag råkar ut för nån tabbe.. HEHE.. 
pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0