don't you worry, cause i'm going to have a real good time

fy fan vilken underbar dag! eller ja, igår var helt amazing, drog mot skolan för en lektion, hade sedan käk, sen efter följde jag med bea, jessica & olivia till biblan för att plugga, tog sedan bussen in mot stan där jag, bea och jessica letade efter mors dag present till deras mammor, haha.. blev att bea hittade nåt, men ej jessi, sen drog jag och bea till gina tricot, och vet ni?! det blåa linnet är nu mitt! och tack bea, iloveu! (L)
drog sedan hem till bea där vi färgade mitt hår, vilket inte blev bra.. ljust upptill, mörkt nertill, måste seriöst gå till en frisör och fixa det där, men jag är glad över att det inte blev orange iaf! efter färgningen blev det så att jag följde med bea på fest, jag fick träffa NELLIE!!!! fattar ni, så jävla länge sen!!!! iaf, kom till rese där vi fick vänta ett tag för vi inte visste vart vi skulle, sen var det fest hela natten lång, ooch haha, jag hatar att vara kort? alla trodde jag var typ 14, 15 eller nåt, haha.. skit kul..?
men jajajaja, iaffffff, det var en helt underbar kväll, och det blev inga bilder från kvällen, men däremot innan, men dom får ni sen idag ;>
men jag ska slänga upp en låt från festen som är grymmmmmmm!
oooooch, jag och bea åkte hem med 00.03 bussen för att dom andra skulle till krogen.. hehhhehehehe, skolavslutningen, då jävlar, fy fan vad jag är taggaddddddd bitches!

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0