you way to young too fall apart

min dator har fortfarande inte växt upp så det går fortfarande inte lägga in bilder, jag får DAMP, okej? mh, bra..
men iaf, åkte ner till stan med kvart över tolv bussen, och vi började jobba vid tio över ett ungefär och det gick ju som det gick hehehhehehehehhehe.. gick även lite på stan efteråt, blev en body från gina, sen underkläder från lindex för dom hade trosor för typ, ta 3 betala för 2, fick även med mig FEM nagellack hem.. hehe, blev espresso house med bea, hennes mamma och hennes lillasyster savannah.. och jag är sur för att det inte går lägga in bilderrrrrrr.. så det jag har köpt får ni helt enkelt inte se, jo kanske när min dator slutat leka barnrumpa.. ska strax hem till pappa & ringa farmor angående skåneresan.. fast först ska jag byta om & vet ni hur jävla varmt det är i svarta jeans och en långärmad skjorta?!?!?!?! fy fan..
aja, jag ska dra mig, sja bjuda på dagens låt i nästa inlägg sen får ni ta hand om eeeeer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0