we no speak americano, eheh

nu kan man väl säga att jag ahr vaknat någorlunda, eller?
somnade kvart i fem imorse, vaknade elva för att grannjävlarna borrade.. ni kan ju gissa vem som fick dampet :)
somnade om vid kvart i tolv, vakna vid ett för att mamma drog till jobbet, kollade på beverlyhills en timma, somnad om igen och nu är jag typ vaken eller nåt? haha, jag vet inte.. men så jävla trött, och jag lär väl inte kunna somna sen i natt heller bara för det -.-', men det märker man ju..
vet inte vad som händer idag? kanske blir att tvätta kläder och sånt eftersom jag ändå inte har något att göra så får nog bli det.. ni osm vill ses kan ju höra av er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0