sommaaaaaaar

dagens låt;

groove cutter - my shooter

dagen har varit helt okej.. åkte in till stan så jag kom dit tjugo över tolv ungefär, träffade på bea, satte hos vid fontänen och solade för att solen lyste på som fan vilket var helt underbart! hade utbildning mellan 1 och 3 som vanligt, under minirasten gick bea & jag och köpte jordgubbar vilket var mumsss! kom hem, satte mig vid datorn ett tag, gick och la mig och sov kanske en halvtimma eller 45 minuter tills jag blev väckt utav att det ringde på dörren.. dock är det snart mat & imorgon blir det att gå upp innan sju för att följa med mamma till affären och fixa tills på fredag, sen åka in till stan sen så kan jag åka hem och sova.. hihi, jag tänker sova tidigt idag för idag är jag trött som bara den. ledig fram tills måndag! sen så på tisdag börjar vi säljaaa, hehe, azum typ, eller nge, men vi hörs för nu är maten färdig, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0