sola, lady gaga & bortglömd frukost..

vi är lediga idag & har bara imorgon kvar! sen imorgon kväll har vi officiellt sommarlov.. även fast vi har avslutning på fredag och ingen ska till avslutingen, och vi är lediga på torsdag, så ni förstår vad jag menar va?
iaf, ska åka ner till stan för att sola, meeeeen det får bli sen för jag ska äta min bortglömda frukost sen ska jag kolla på beverly hills som börjar vid halv nu och sen hoppar jag in i duschen en snabbis och sen åker jag ner mot stan för att sola.. och vet ni? jag har 15 jävla myggbet.. förstår ni vilket helvete jag går igenom? sommaren har kanppast börjat heller.. jag vill inte ah somamr längre :/..

och mitt mål till skolan börjar är att se till så nån kan fixa min bloggdesign ;D

så vi hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0