snälla, jag vill till skåne.

jag känner att jag måste komma iväg, men hur ska jag klara det ekonomiskt? känner ju att jag lär få åka dit ner själv om man säger så.. & jag är riktigt jävla trött på linköping, jag blir deprimerad över att vara kvar här, problemet är att ingen jävel förstår vad skåne betyder för mig.. haha, roligt va? att ett landskap kan betyda så mycket, men det är inte det, jag har all släkt där nere, kusiner jag inte träffat på flera år, jag har inte träffat jasmine på tre år, jag har inte träffat alex på 4-5 år? jag har inte träffat min farbror, farmor & farfar på två år.. jag har inte träffat farmor sen jag förlorade mormor, liksom, förstår ni, farmor är min riktigar farmor, den enda farföräldern jag har kvar.. jag måste åka iväg dit ner, jag måste, för jag pppppallar då inte linköping längre, måste åka iväg, om nån bara kunde bry sig det minsta, för det är just det här, i dagens tid går det inte lita på nån.. inte en enda.. okej, några få går att lita på, och jag är så jävla tacksam för att ni finns.. & nu ska jag kolla efter tågbiljetter för jag ska seriöst dit ner, jag ska.. då får jag väl helt enkelt räkna bort liseberg.. fast det kanske blir liseberg med familjen? man kan ju hoppas, eftersom då kan märtha också åka fler karuseller (y'
aja, vi hörs väl, kanske blivit på bättre humör när jag har bestämt mig för skåne till 100.. ska höra med lovisa om hon vill följa med!!

TJENAMORS HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: alskardignelly@soclog

Jag ska dit idag... rätt skönt där faktiskt ;))



Skickad via soclog.se

2010-06-24 @ 09:12:03
URL: http://alskardignelly.soclog.se
Postat av: sophia

åh, lyllos! ;)

jag ska ju dit i slutet av nästa månad då :)

2010-06-24 @ 10:22:39
URL: http://bbarasophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0