skolavslutning, bal, student osvosv..

den här veckan kommer jag nog älska..
imorgon har vi bara uppspel för tvåorna som ska kolla på våran teater..
sen på tisdag tror jag vi är lediga faktiskt..
sen på onsdag är våran sista skoldag och så har vi våran teateruppspel för föräldrarna
sen på torsdag är vi också lediga, och då blir det att spendera hela dagen med mina favorittjejer sen sover vi på pappas jobb, sen på fredagen där går vi åt varsitt håll, frida åker till hennes brors avslutning, bea kollar på hennes syrras student, nellie åker till turkiet.. jag drar hem, bara för att ingen från klassen ska till avslutningen ska inte jag det heller :D, sen på kvällen kanske det blir pitch?! får prata mer om det udner veckan, annars vet jag inte vad som händer och sker, men jag hoppaaaaaas :o

sitter även inne på facebook och kollar på alla balbilder, och guuud vad jag är avundsjuk, jag vill med dansa bal.. :(, men nästa år, då jävlar, då dansar jag bal, plus så är det studenten! och jag har tänkt på en sak, det här är mitt sista sommarlov.. sen nästa år har vi slutat skolan, blir det dags att leta jobb och allting, och om jag ska vara ärlig, det skrämmer mig faktiskt lite..
och vet ni en annan sak?! min balklänning ska vara ljusrosa, annars tänker jag inte dansa :(

kolla vad fin, drömma går ju.. heheh :(
MEN SÅN ROSA SKA JAG IAF HA, så det så!

och vi hörs imorgon faktiskt, så hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0