så låt mig visa vägen, baby det är vi mot världen

lorentz & m.sakarias räddar min dag ungefär..
& igår kväll var väl helt okej, träffade på en del jag inte träffat på länge och det var faktiskt kanon.. och slutar med att jag & josefine går hem i natten.. typ 5 km eller nåt? det kändes ju imorse kan jag ju säga.. mina fötter :(
och idag ahr det vart utbildning sen 13.00 - 15.00 och imorgon har vi en del uppgifter, bara det att jag inte fattar nåt? och vi ska börja sälja det på måndag, yeah, good luck sophia.. lär få rå plugga i helgen, kanske utgång på lördag? MÄRKS VÄL..
ihih, vi hörs väl nån gång, för nu drar jag hem till pappa och han får hjälpa mig, han kanske vet nåt om pensioner & fonder och allt det där? hm, hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0