packet asså <3

JAG HAR FUCKING SOMMARLOV NU!!!!
varit på stan i stortsett sett hela dagen idag, med bea & frida, dom letade efter avslutningskläder och gick med som ett fån typ, HAHA.. nej då, men jag gjorde dom sällskap, var dock på gina ett bra tag för vi inte kunde komma överens över samma kläder.. frida & bea var emot mig, dock kom elin sen och gjorde frida & bea sällskap i det valet, så idag har tydligen alla nåt emot mig.. HEHE.. var även och köpte presenter åt helena eftersom vi inte kmr ha kvar henne som lärare nästa år, men gud vad hon älskade koppen vi köpte till henne, kul att hon blev nöjd iaf! fast dels köpte vi ju en skål med godis, på koppen och te:t så det blev niiiice, efter stan så drog jag & bea hem till henne och käkade, fixade lite saker och åkte tillbaka in till stan för att träffa frida och dra till skolan där vi skulle ha vårat uppspel för färäldrarna & vänner. och den här gången SKRATTADE DOM! och även några utav vi, men aaaah, för mycket överenergi kanske? men ah, kanonbra dag har det varit iaf!
och imorgon kmr också bli azum, först blir det att träffa bea för att vi drar till tivoli vid folkets imorgon, sen vid halv fem ungerfär så träffar vi frida & nellie och drar oss mot hotellet, så det kmr bli riktigt nice! bada pool, basta på kvällen, käka hämtmat på hotellrummet, säkert upp hela natten eller nåt, men myyyys kmr det bli iaf!
så lär väl bli nån uppdatering på fredag om jag hinner, fast bara kanske? annars hörs vi väl på lördag..
ska bara slänga in bilder från teatern sen och så hörs vi mer senare IDAG, hihi


det där är mitt, plus så ska jag seriöst skaffa 5 till, jagmåste, jagmåste, jagmåste! :(

men ah, det här inlägget är slut och snart kmr bilderna upp, HAHA
så ha det bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0