om du tkr en låt är gammal efter 5 dagar, då borde du typ vara död nu?

hahah, jag tänkte på det där.. var en kille som skrev att den här sean banan - skaka rumpan låten var gammal och den är typ 5 dagar? haha, han var även 95a, så om han tycker låten är gammal, borde väl han typ vara död nu? hehehe..

men iaf, igår sååå började jag med historia, sedan var det lunch, engelska och sen var det dags inför vårat teateruppspel, och det gick faktiskt bra om jag får säga mitt tycke! sen fick vi kolla på treornas och dom var så jäkla härliga asså :D, och seriöst, fuck vad jag kmr sakna sönder dom när dom slutar skolan.. :(
men iaf, busschaufförerna här i linköping är dryga som satan..
och bilder från imorgon kmr upp sen, orkar inte lägga in dom, haha.. tar så långt tid :(

Kommentarer
Postat av: Izabel - Där drömmar blir till verklighet!

sv: Tack sötnos :)

2010-06-02 @ 17:53:46
URL: http://izahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0