nu är det sommarkänslor på riktigt

tågbiljetter till skåne - fixaaaaat!
bussbiljetter till sthlm - fixaaaaat!
den 6e juli dra vi upp till sthlm,
den 26e juli drar jag till skåne och kmr hem den 2a augusti, så väääärt asså, bara jag kmr härifrån!
blev stan och handlade lite, så fick med mig en del saker hem.. dock så gick biljetterna på lite mer än 500 spänn, och så laddade jag ju på mobilen med 200 spänn också, så där försvann 700 på dirren. och så införhandlade jag mig en mascara och underkläder och så fick jag en skjorta jag kan ha till jobbet, men måste dock skaffa en till känner jag.. men det ordnar sig! vet inte vad som händer under midsommar? blir väl käk och sånt på kvällen, sen på lördagen, utgång nån? aah, ni kan ju höra av er, ska slänga upp lite bilder och sen drar jag hem till pappa, så ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0