let the beat rock

jag måste fixa mig snart.. blev inte att vi började jobba idag utan vi börjar imorgon istället.. hehe, men daniel ringde typ tjugo över tolv till bea & båda dhe precis vaknat, vi skulle hinna ta oss till sjukhus området på 40 minuter? haha, jo men visst, inte en chans.. ska iaf fixa mig snart, sen så går jag till affären, sen åker jag in till stan för att träffa bea, sen går vi mot bion när vi ska köpa ut våra eclipse biljetter som vi ska kolla på fredag med nellie & malin!!!! fatta vad kul, fast först blir det twilight & new moon hemma hos nån, vet ej vem, sen blir det eclipse vid hlav tio tror jag det vaaaaaar, azum!
ska slänga upp lite bilder från tinnis sen får ni ha det så braa, jao!


& nir får bara en bild, för det dampar sönder.. nu måste jag fixa, annars får jag damp på mig självvvvv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0