klockrena kvällar!

väldigt dåligt uppdaterande i min blogg ser jag..
men i torsdags blev det fullt upp och igår med så hade ingen direkt lust att blogga om man säger så? men iaf, i torsdags så åkte jag hem till bea där nellie var och vi käkade tårta och sånt, sen så fixade vi oss, och vi gick mot folkets park/gamla linköping där tivolit var, och ja, vad ska man säga? "virvelvinden" var nog faktiskt roligast, fast batman var också kul, HAHA, fast så jävla läskig, speciellt när det bara är jag & bea som åker den, haha.. så det var bara jag & bea som åkte och alla hörde att det var vi som skrek.. ska dock få videon på hur den åkte sen utav bea nån gång också, så ni får se hur den åker ;), men efter alla tre grejer vi åkte så mådde vi inte så bra efteråt, men vi får väl skylla oss själva, eller hur? HAHHAHA..
efter det drog vi oss till hotellet, och vi drack och hade kul, blev även att vi käkade ute, och det blev på steve's, deras kyckligspett + tzatsiki <3, så jävla gott. drog mot nellies pappa och hämtade dricka, drog tillbaka mot hotellet, drack lite mer och snackade, och dom söp mig full också, jag som är så jävla lätt påverkad? klunka vin och öl, jag vet inte vad, men jag som hatar vin & öl också.. men iaf, blev att vi drog till krogen, för det var 18-19 års kväll, och gratis så man bara wtf, falskt legg, roliga människor, allting var toppen!
slutade med att nellie drog hem till sig för efterfest som hon ville ha på hotellrummet och jag, frida & bea gick mot hotellet i spöregn, genomblöta var vi ju också, blev att jag somnade fyra, och vi vakna vid 8, sen halv nio blev det hotellfrukost, så jävla underbart när man är bakis<3<3<3, frukost är nog dagens godaste måltid?!
men iaf, igår början blev det lite fail, men sen löste det sig och jag tog bussen och mötte bea, sen kom vi till ollie där det blev sjungade och tårta och dans och allt möjligt, falska legg också, och ja fyyyy helt kul asså! tog bussen in till stan och det blev krogen, jag, frida, ollie & anlo ställde oss i den sega kön och det var fullt med stundeter, precis överallt, men gah, lyckad kväll blev det! pricket över i:et så blev det fyllekäk på five tastes med bea, deras kebab asså <3, och sen blev det bussen och jag slocka typ på dirren när jag kom hem :D, och jag vaknade vid typ kvart över elva och idag vet jag inte vad som händer, så ni som vill ses kan ju höra av er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0