i'm high off everything you do

som sagt, drog ju till josefine förut, och vi var hos henne ett tag tills vi gick till centrum för att vi var så godissugna, så jag fick en choklad utav henne.. ;d, hon nämde pizza.. så kom jag på den galna idén om att dela på en pizza, så vi drog hem till pappsen för att hämta lita pengar, hem till henne, tillbaka till affären där vi delade på en hawaii <3, dock så blev man ju rätt så mätt men det var nice, och en iskall "cola", alltså pepsi.. det funkar inte, men jag behövde nånting kallt och dricka.. :(, bea ringde även när vi satt där inne, och det blir sommarjobb trots allt!!! så på fredag så drar vi till nationernas hus för ett möte och det blir väl bra hoppas jag iaf! :D
sen drog vi hem till josefine igen.. satt där och jag berättade om teatern hon missade och vi drog ut mot vår gamla skola och knäppte massa kort och nu sitter jag här hemma.. eller ah, kom ju hem för typ två timmar sen men ändå.. och jag ska slänga upp en låt jag knarkat hela kvällen, så grym! så ni får ha det så hörs vi imorgon eller nåt ;)


leighton meester - your love's a drug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0