i'm feeling better than fine

jag älskar livet just nu, dels för att det snart är sommarlov, det är ljust ute, att idioten är borta från mitt liv, trots att jag varit så jävla jobbig så har jag dom bästa vännerna, världens finaste kille.. och jag känner att det här sommarlovet kommer bli den bästa på länge, trots allt så är det det sista sommarlovet, så hoppas jag fan det blir bra, den som sabbar det kommer jag yxmörda, jag skojar inte..

iaf, hade teateruppvisning för 2an, och det gick väl sådär, alla vara sega, sa fel osv, men bra jobbat ändå trots att vi var helt stressiga innan osv! sista uppspelningen är på onsdag klockan 19.00 för föräldrarna och vänner så det blir nice, sen efter kan vi ju se det som att vi har loooooooov! vi är dock lediga imorgon & på torsdag, hihihi, på onsdag har vi bara historia & engelska seeeeen så har vi ingen mer engelska eller historia! det är skit nice! eller ja, inte direkt sista för mig, hihihi.. jag ska faktiskt ta igen allting i 3 an, aouch.. men det ska jag fixa!
& jag längtar faktiskt till torsdag och fredag, asså gud vad jag längtaaaaaaar!!!!!!
helt sjukt, asså gudgudgud, jag har tappat talförmågan :D

nej, nu ska jag faktiskt dra igång nån film eller fortsätta sitta här och inte göra folk piss off, hihihi
SÅ VI HÖRS, PUSS HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0