give me a sign, if you love your life

tinnis, glass, mat, och jag har bjudit min syrra på allt det där, jag måste nog vara världensbästa storasyter! för vem brukar bjuda på sin lillasyster på sånt där? okej, nu sa jag ju att hon kunde se det som en försenad födelsedags present, men ändå? ibland är hon inte så tokig trots allt! måste nu kolla på två filmer tills imorgon, boiler room & thank you for smoking, någon som sett dom? lite synd att dom inte finns på voddler.. eller jo, thanky you for smoking finns, men den kostar typ 19 kr att hyra.. så får kolla på surfthechannel.com helt enkelt.. imorgon är det att träffas klockan 10.00 så blir att gå upp tidigt imorgon, jag ska fixa på mitt manus också, sen på tisdag ska vi börja säljaaaaa, lite panik om man säger så.. MEN DET SKA GÅ BRA, för om man tänker positivt så lyckas man bättre, vilket innebär, PENGAR! för om man inte säljer nåt = inga pengar.. tänk positivt sophia, tänk positivt! och vet ni vad jag har kommit på för jobb tills nästa sommar? grönan eller liseberg! liksom, hur kul är inte det? låter helt azuum :D, och den 6e är det sthlm och grönan, sen den 16e är det varamoooon, 798 pers som anmält sig ska komma, det kmr bli draaaaaag ju! och den 26e är det skåne som gäller för min del :D
fy satan vad det är mycket 6e sov.. men antar att det är ett bra nummer? ;)
OCH JAG HATAR VÅRAN FUCKING SUGTRAFIK HÄR I LINKÖPING, SÅ JÄVLA SÄMST.. BRA OM BUSSARNA KMR KANSKE?!
åh, jag ska fan bli busschaufför, å ska dom få se ett å annat..
nej, nu blir det film, sen så slänger jag inte lite bilder på gullmärtha sen får vi höras imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0