blabla

slapp dag, eller ja, kan bero på att jag inte åkte till skolan hehe.. men iaf, loggade in på msn förut och blev att jag träffade jsoefine, drog hem till henne, men kom på att jag glömde mitt solkort hemma så fick gå hemåt till mig för att hämta det, tog sedan bussen till stan för att gå till squashhallen så jag kunde få sola i 20 min, sen drog vi till mc'donalds för att äta, gick sedan omkring på stan, gick mot bik bok där jag fick med mig en tjocktröja och en t-shirt hem, bilder på det kommer snart.. fast iofs, t-shirten köpte jag ju på monki, hihi.. men ja, iaf, dom hade den där alla länder marknaden ute nu också, så ni kan ju gissa hur proppfullt det är där liksom.. men aja sånt är livet.. aja, bilder kommer imorgon istället, drar hem till pappseeeeeeeeeeeen


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0