baby, now i got the flow

hej :D
igår var det fullt upp hela dagen men det var kul! åkte med bea in till polisen, en del vet varför och jag tänker inte ta upp det här i bloggen.. efter polisen åkte jag & bea in till stan så vi drog in till netto och köpte choklad, sen blev det mc'donalds och glassssss, sen drog vi till banken och efter det åkte vid båda hem.. när jag kom hem blev det att fixa sig på dirren, hade en timma på mig ungefär, hihihi, fast jag hann ju eftersom jag hade duschat på morgonen. men iaf, drog hem till josefine där emelie&thilda också var, så vi satt hemma hos josefine och chillade ett tag, åkte sedan med bussen in till stan mot notinernas hus där det var måndagsklubben - dj battle, stod att det skulle börja nio, men började dock tio.. lite surt, men det gjorde ju ingenting eftersom det var hur kul som helst! och påvägen mot bussen, jag vet inte hur många gånger jag trodde jag skulle dö?! vi bara gick det där på stan, och så kmr det massa killar mot oss, visade sig att mathilda visste vilka dom var, & det hade ju inte jag aning om.. sen en utav dom kmr fram och bara skriker; HEJ VAD HETER DU?! så står jag där som ett jävla frågetecken och ba; sophia.. sen han ba; VILL DU HA EN KRAM?!?! man ba; eeeh..? han; VILL DU DET?!?!?!?!?!?!?
man ba; eeehm.. aa visst? HAHAHA. fy fan, när han kramade mig jag trodde jag skulle få en hjärtattack -.-'
sen iaf, gick vi mot bussen och chillade galet. men det var en azum dag så tack allihopa!
bilderna får ni kanskekanske..


OCH VEM FAN ÄRE SOM KOMMENTERAR ANONYMT?! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0