you're free to sing along

förlåt för jätte dålig uppdatering men det kmr en anledning till varför typ nu så ja, ni får helt enkelt vara beredda på dålig uppdatering ett tag till..
men iaf, i tisdags åkte jag upp till sthlm med bea + familjen, blev grönan en hel dag, åkte typ precis allting, och första gången vi skulle åka extreme så hamna vi bakom rebound i den kön, så vi åkte extreme samtidigt med dom också, faktiskt lite coolt, haha (a, ah, fick även med mig bea upp i fritt fall + tilt! & sen, jag ska aldrig mera åka insane, för när jag åkte den blev det nåt tryck vilket gjorde att både jag & bea trycktes hårt med våra huvuden i nack kudden eller hur man ska förklara, så när vi skulle åka hem hade jag jätte ont i huvudet, mådde illa, kunde inte gå rakt, känslig för ljus & allting.. & bilder & video får ni när datorn inte är cp för det är den fortfarande och jag får damp på det..

men iaf, i onsdags åkte jag in till akuten, för på morgonen där hade jag jätte ont i huvudet, mådde illa och hade även smärtor i nacken, svårt att röra mig liksom, så kom till akuten vid 12 typ, fick ligga där i flera timmar, fick även göra en sån där huvudröntgen, ni vi en sån där rund stor sak och man måste ligga där? det var obehagligt.. & så fick jag ha en nackkudde när jag var där, också obehagligt.. men typ halv sju, kvart i sju kanske? så kom läkaren och jag har typ fått en liten hjärnskakning vilket kunde hålla i sig i några dagarrrrrrr.. så jag är genom förkyld & hjärnskakning, jätte kul.. så har inte gjort så mycket om man säger så & tror jag ska försöka lägga mig snart för att det bara dunkar i mitt huvud & jag mår illa :(, men aja, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0