you are the music in me

klockan har passerat tolvslaget så man kan faktiskt se det som onsdag nu och då innebär det att det bara är 5 dagar kvar tills jag åker till skåne! igår då så hände det inte mycket förutom att jag åkte in till stan vilket egentligen var onödigt, men ah, fick ju trots allt träffa bea, det är ju huvudsaken? ah, åkte hem, lata mig, kolla på beverly hills och sen drog jag till pappa.. fick lite pengar & gick bort och köpte godis, så nu har jag godis så det räcker, nu mår jag ba illa.. jag känner även att jag måste klippa håret för det har blivit jätteslitet, verkligen! och nu har vi bestämt datum då jag ska börja övningsköra och sånt, fast då blir det ju handledarkurs & allt så, övningsköra blir väl senare, men ändå, äntligen! så vem vet, jag kanske har körkort framåt nästa år?! :D
& jag har tänkt på hur bra det här året har varit & kmr bli! jag ska hitta ett extrajobb, jag ska spara pengar för förmodligen åker jag & tjejerna utomlands nästa sommar? det är fan planerat sen ettan.. sen när skolan börjar så äre nollning! fatta vad kuuuuuul, jag ska ägga dom totalt dom är nollorna, haha! jag minns förra året & då var vi bara tvåor, undra hur det kmr bli iår.. stackars dom nyinkommna ettorna, haha! & till hösten måste jag införskaffa mig ett par converse, helst vita, även om det kmr sluta med att jag måste skicka efter dom, men jag ska ha dom, så är det bara! och jag svär även på gud att mina betyg kmr bli bättre, jag ska bli bättre i skolan, jag verkligen måste, för nu när jag sitter & tänker så inser jag hur mycket skuldkänslor för att jag missa så mycket i tvåan, det är faktiskt lite illa..
jag saknar dock mikaela för jag har inte träffat henne på månader & jag vet inte när jag lär få träffa henne igen..?
jag saknar lina, men hon kmr inte hem förens i augusti/september? jag vet inte, och sen när jag åker till skåne & allting så är inte hon där.. :(
såg även ap - bea house som gick på tv förut & så jävla härlig film! såg även eva & adam - fyra födelsedagar & ett fiasko, lite småsöt film sådär, hihihi..
& nu sätter jag punkt för det här inlägget & jag ber om ursäkt för alla mina nattinlägg, men jag orkar inte bloggaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0