without you, there's no me..

ah, okej, igår skulle jag ha vaknat vid typ halv 8, tror ni jag vakna? ne, jag vakna vid tolv.. så ah, blev att göra sig iordning, kollade klart på beverly hills, åkte in till stan för att träffa mamma, fast innan så gick jag in till vero moda & jag såg två snygga tröjor jag vill ha, jag måste ha dom, så äre ba.. måste fjäska lite för mamma.. men ja, gick till skivlagret, & det visade sig att bara twilight filmen fanns, men på onsdag så kmr new moon, så då medans jag är i skåne åker mamma in till stan för att köpa den för vi har lagt undan den :D, fixade dock lite grejjer, sen så åkte jag hem.. sen tog jag med mig min syrra till hemmakväll för att köpa b&j's för alla medlemmar så kostade glassen 33 kr vilket är ett bra kap så då cykla vi dit, hyrd new moon också, sen så köpte vi lite godis, kollade på twilight, ska strax kolla på new moon, & vet ni vad märtha gjorde?!?!?!, jag bad henne ställa in min glass i FRYSEN, vill ni veta vad jag hitta i kylen? JO MIN GLASS!!!!! åh, sånt cp, jag ska strypa henne.
hihi, jag ska försöka sociala mig med m till klockan 3 för att han måste vara vaken tills 3, haha fråga mig inte varför.. :D



ah, & robin, om du ser det här, så ska jag strypa dig..
hehe fk u :(

& hejdå, fast först ska jag bjuda på en låååååååååt som är super, lala :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0