when you can lie forever, what do you live for?

förlåt för en väldigt dålig uppdatering den seanste tiden men inte varit hemma & jag har ahft annat för mig, dels spenderat dagarna med bea, nellie, bella & matidla och sånt, men iaf, igår åkte jag hem till bea där nellie&bella var, blev att vi kollade på twilight & new moon, sen drog vi in til lstan där vi träffade malin, sen vid halv tio blev det eclipse, &jag tror jag dööööööööööör, så jävla bra film!!!!!! jag vill se breaking dawn!!! fast vet ni när den kmr eller?! den 18 november 2011, och den är 2-delad så den andra delen kmr 2010, fattar ni hur jävla sur jag är?! det är inget kul, jag vill se breaking dawn nununununu!!
aja, iaf, efter bion funderade vi på om vi skulle ut eller inte, & när vi skulle mot nellies cykel så hörde jag några ropa på mig vilket visade sig vara viktor&fegge, så dom ville att jag skulle följa med in på plaza, så det gjorde jag & jag kom in gratis där också (6), haha! tog fem över 1 bussen hem till bea, låg och snacka till tre eller nåt sånt, vaknade halv tolv och vi har städat för fullt, ska väl snart dra hemåt och vad som händer sen vet jag väl inte? ni kan ju höra av er om ni vill ses!
bjuder på en bild av det jag hade på mig igår sen får ni ha det så braaaa, jao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0