what you got

åååååååh getballe.. jag skulle ha vaknat nu vid fyra, gissa hur mycket sömn jag fått? sammanlagt 30 minuter tack vare min fitthals, för jag har cpont i halsen, inga halstabletter, 2 koppar te, & när jag kmr hem från sthlm så innebär det att jag inte sovit på mer än 24 timmar, om jag nu inte lyckas somna på bussen vilket jag hoppas? ne, klockan börjar dra sig mot fyra och jag måste hoppa in i duschen & sånt, sen fixa mig, vid halv fem ska jag smsbomba bea så att hon vaknar, sen halv sex åker vi här hemifrån, niceeeeee & bussen från rese åker 6.25, hihihi, kmr fram 9.25, sen bussen hem åker 22.45 & kmr tillbaka till linköping 01.25, låååååååååång dag så ni får ha det så bra :D, & vet ni? jag ska seriöst bo vid popexpressen & jag hoppas man får blåa åkband den här gången, blåa åkband är finast, hihihi! tror jag ska ta en till kopp te innan jag duschar så ha det göttttttttt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0