watercolour

ännu en sån där onödig dag.. fast har typ kollat på beverly hills dock, vilket jag verkligen älskar! och sen så har vi även grillat och jag svär, jag är kung på att grilla, köttetttt blir perfekt. idag är det en vecka kvar tills jag åker till skåne, sen så hoppas jag att mikaela kommit hit under veckan? vilket jag hoppas på.. imorgon blir det att jag & bea åker in till stan för att lämna våra jobbgrejer, sen så SLUTAR VI! till höst blir det att övningsköra, kanske i augusti, september? måste ju dock höra med min morbror när han kan & sånt.. mina systrar kmr hem nu på fredag & sen är dom hemma i två veckor, och medans jag åker till skåne far alla till ålaaaaaand, men whatever, jag kmr ha roligast i skåne och jag hoppas bara jag hittar nån som vill följa med till festivalen, måste få tag på alexs nummer, tattigt att inte ha sin kusins nummer? men wtf, vi har inte träffats på 3-5 år, i think.. och nu har han faktiskt lovat att vi ska ses, haha! :)
aja, jag ska sätta på nån film, fast först ska jag leta efter den förbaskade pärmen, fast jag har för mig om att jag lämnade den sist då vi var där? eller nääääääää kanske inte, jag bara skoja.. jag har den här hemma, nånstans, måste letaletaleta! & bara en sak.. hur fan vill han att jag ska vara inne i stan klockan 10?! yeah, önska mig lycka till :), ne, nu blir det film sen får vi se när vi hörs again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0