watching you is the only drug i need

jag får verkligen damp på den här datorn, den har hållt på såhär i två veckor ungefär & förmodligen är det väl modemet det är fel på, i don't know.. men iaf, inte hänt så mycket, blir rätt så trött utav värmen, men jag & bea är däremot lediga hela den här veckan tack vare värmen, här sitter jag med en fläkt som snurrar, fönster som är öppet, men inte fan är det svalt för det? ska även ladda hem några låtar, sätta på en till film kanske? har precis kollat på it's a boy|girl thing, så jävla söt film det där! och jag vet inte, kanske så att jag tar med mig kissemissen ut en stund? för hon är helt sluuuuuutkörd av värmen.. & hon ligger även i mitt knä den där sötnosen.. och jag ska se om vattnet har frusit till isbitar som jag ställde in förut & nej, ni får stå ut med utan bilder.. förmodligen blir det väl en bloggpaus, för det är inte kul att blogga med utan bilder, eller hur? jag menar, hur tråkig blir inte bloggen då? rättttt så tråkig, & nu hoppas jag att utube inte dampar för mig, annars får jag psykbryt på datorn, gaaaaaah.. & just det, jag börjar tröttna på en del människor, dels för att jag inte står ut med dom längre :)
byeeeeeeeeeee bitches..


"jag vet inte om det är snoop, det kan vara one eyed peas eller 38 cents, wtf, jag gillar det ändå, bitch"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0