river flows in you..

hmm, har skåningarna kommit? neee, dom skulle ha kommit nu mellan nio-tio nu ikväll, men dom ringde för en stund sen och det visade sig att dom inte ens hade åkt ifrån skåne ännu bara för han fick bilen nu, & så ska dom åka imorgon istället, kul? hm, jätte kul, fin släkt man har.. he-he, inte träffat dom på typ 2 år & mer, & här hade man gått runt hemma & taggat på att få träffa jasmine, men så blev det ju inte dooock.. imorgon är det varamon & jag känner att jag måste börja tagga för att annars lär jag deppa sönder ikväll.. men ah, allting är checked inför imorgon och ikväll vet jag inte vad som händer, märks väl.
nu ska jag fortsätta nörda river flows in you, sen blir det väl nån film, sen ska jag lägga mig för jag börjar faktiskt bli trött, yao, hejs svejs så får vi se när vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0