okiokioki

oki, idag äre skåne!!!!!! och jag kmr hem den andra..
& jag börjar få saknadsångest.. hur ska jag klara mig utan mollibuuu? :(
vem ska jag dampa på varje dag?
oki, alex eller jasmine får bli mina offer, hihihi..

ska dock bjuda två låtar jag verkligen knarkar just nu..
fast en utav dom har jag redan lagt upp, men shit, så beroendeframkallande..
JUSTE, JAG HAR KÖPT FJÄRDE BOKEN AV TWILIGHT SOM JAG HAR ATT LÄSA NÄR JAG SITTER PÅ TÅGET, OCH SÅ HAR JAG GODIS, TUGGUMMI & EN LOKA OCH EN BOK, OCH SEN EN MOBIL DÄR JAG KAN LYSSNA PÅ MUSIK, DET BLIR SUPERRRRR, fast alla får ju smsbomba mig, okioki <3

här kmr låtarna förresten, hiih,
Gyptian – Hold You - Hold Yuh
Daddy Yankee – Pose
oooooooooooooh, hur kan man inte bli beroende utav dom?!?!?!
helt oooooh, örongodis <3

oki, jag får inte in den söta bilden på mig & kissemisseeeen vilket suger, för den är cool, för där ser man hur mycket hon ser upp till mig, okioki, ihihi :D

godnattttttttttttttt, vi hörs om en vecka, och under tiden ska jag hitta nån som kan uppdatera min bloggggg,
jag vet inte, jag ska försöka joakim, fast han tycker det är gayigt att blogga.. HIHIHI, men aja, c'yaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0