oh shit..

nån börjar bli vuxen?
7 september så ska jag gå på sån där handledarkurs, sen så blir det teori & allt sånt där efter, så vem vet, nästa år kanske jag har hunnit få körkort?
när jag kommer hem från skåne ska jag leta efter extrajobb, måste ha ett extrajobb för känner att jag behöver mer pengar, och för att få mer pengar, vad måste man göra då? jobbaaaaaa!
i år ska jag få rösta i valet, jag är inte insatt överhuvud taget alls?
& nästa år tar jag även studenten, oh shiiiit, allting går fort & tro mig, det gör det..
JAG SKA DANSA BAL så är det bara, jag måste hitta en fin klänning till det, VILKET SKA VARA LJUSROSA! studentklänning, fyyyyy satan.. hehe, & jag ska bli bra i skolan, jag svär på gud, min mormor, jag ska bli bra! det har jag lovat mig själv och den här gången är det seriöst, för jag tänker inte bryta ett enda löfte nu! seeeen gah, det går läskigt fort, hej sophia, välkommen in till vuxenvärlden, det är så man lever..
HÄ HÄ HÄ..


Kommentarer
Postat av: karro

bra där Sofia:) jag ska med försöka bättra mig med skolan och så :) det kommer gå bra!

2010-07-22 @ 13:37:20
URL: http://karolinaelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0