Lördag, hihi

Okej, lördag är snart slut och vad har hänt idag? Jo började dagen med att springa ner till toan för att spy, och jag hatar det som fan.. Gick sedan upp, somna om, vakna sedan vid elva för det var frukost, och det hjälpte väl att få nåt att äta, dock inte hänt så mycket idag, fått besök av farmors bror klas och hans fru monica, käkade mat och sånt, hela kvällen har vi spelat 7an, gissa vem som förlorat varenda gång? Jag, hehe, antar väl att det finns en sak är dåliga på.. Och jag har räknat ut att jag fått min dåliga humor från pappas sida, hehe.. Imorgon åker vi till ystad för att fira någon som precis fyllt år, förmodligen från svens sida, hans barnbarn tror jag.. Sen på måndag åker jag hem, ärligt talat börjar jag få lite hemlängtan.. :-(, nästa gång jag ska till skåne ska jag inte åka själv och ha körkort plus bil! Aja, nu ska jag läsa klart min älskade bok så hörs vi på måndag när jag kommer hem.. Juste, joakim är världens bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0