it's a good thing tears never show i pouring rain

jag orkar egentligen inte skrivaaaa men, iaf.. igår åkte jag in till stan & träffade nellie, drog till trädgårdsföreningen och hängde lite med henne och hennes brorsa & hans vänner, sen kom även malin, sen drog, jag, nellie & malin för att käka så vi drog mot 5 tastes & käka kebabbbbb, sen drog vi till lascala, utlänningarns place, fy fan sånt vidrigt ställe, men whatever.. satt sedan ute & nellie & anton gick mot platens senare under kvällen & jag & malin drog mot rese och åkte sedan hem.. det var faktiskt roligt, bättre än att sitta hemma iaf? skulle följt med nellie till varamon men så blev det ju inteeeee eftersom jag vakna tolv idag -.-'
& min hals blir aldrig bra, jag kmr aldrig bli frisk så nu ska jag gå & lägga mich och försöka bli frisk, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0