it feels like i'm talking 2 myself

okej, igår åkte jag in till stan & träffade nellie vid trädgårdsföreningen där det blev att kolla på fotbollsmatchen & tyskland kom 3a, YES! <3, idag är det ju dock fotbolls final tjalala, efter matchen gick vi till nån fest, men den var väl sådär.. gick senare in till stan, dom skulle in på platå och där kostade det 100 kr & eftersom jag inte hade pengar så tog jag bussen hemåt, men när jag precis kom fram får jag ett sms & det blir bara att ta samma buss tillbaka in till stan IGEN & där träffade jag på vigge & alkonellie igen, drog in till lascala, satt där till klockan 2 då det stängde, sen drog vi till kebabbaren för att nellie ville käka, sen typ vid kvart i tre - 3 nån gång jag jag & vigge mot rese & åkte sedan hem med sista bussen, sen så gick jag väl & la mig vid 4 nån gång..
idag tror inte jag händer så mycket, & jag är helt död för det har nått upp till över 40 grader.. ska väl ta en kall dusch snart, sen ska jag även kolla hur man får bort foundationfläckar från kläder.. & jag har hittat ett sätt & jag hoppas verkligen det fungerar, så jag ska ta en kall dusch, sen går jag hem till pappa så vi hörs, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0