i don't give a fuck anymore

jag ger fan i allting nu, jag orkar inte bry mig, jag menar, vad ska du göra när du inte har nån att skylla på längre?! så fucking skumt alltihopa, men som sagt, jag orkar inte bry mig längre, för jag vill må bra, iaf för en stund iaf, för det är jag värd. & som bea säger, om du nu är så "snygg", vrf inte skaffa en tjej irl ist? jag menar, varför äru så feg att träffa folk? jag menar, som förra året tex.. fan den sämsta ursäkten hitills, jag svär på gud.. jag skiter i hur mkt du påstår jag förstör ditt liv & blablabla, men du förstör bara ännu mer för dig själv om du fortsätter såhär?!


ännu ett nattinlägg, förvånade? NEJ, tänkte väl det.. men iaf, inte hänt så mycket, imorgon åker jag in till stan med josefine & martina.. jag ska försöka fixa två filmer, sen handla lite inför skåne, det blir väl allt, sen IMORGON så blir det en tvättdag.. så ja, vi får se om vi hörs, på lördag blir det grill & sen fira mig på namnsdagen, haha..
& ja, jag har inte mycket att säga så ha det göttttttttttt babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0