HAHAHHAHAHAHAHAHA

Det var en gång en blondin, som ville prova om det var sant det som folk säger om blondiner. Sagt och gjort, hon färgade håret kastanjebrunt.
Strax därefter råkade hon befinna sig på landet, åkandes förbi en bondgård. Nu skall jag kolla om jag blivit smartare tänkte hon, stannade bilen, klev ur och gick fram till bonden som stod bland sina får.
"Om jag räknar ut hur många får du har, får jag då behålla ett", frågade hon honom.
"Javisst", svarade han, varpå hon tar fram sin miniräknare och knappar djupt koncentrerad på den i ca en halv timme, skiner sedan upp och säger:
"Du har 945 st."
"Rätt" svarade bonden.
Hon tar ett djur och åker hem.
Dagen efter ringer det på dörren och där står bonden som säger:
"Om jag gissar din rätta hårfärg, får jag då tillbaka min hund?"

"Det var en blondin som lärt sig fiska med pilk. Hon handlade vad som behövdes och borrade ett hål och började fiska. Det tog inte lång tid förrän en kille kom fram och förklarade att här fanns ingen fisk, så hon kunde lika gärna sluta fiska.
Blondinen blev sur, flyttade sig 15 meter, gjorde upp nytt hål och började om. Killen kom åter igen fram och sa att här finns ingen fisk!
"Är du gud, eller?", frågade blondinen surt."
"Nä, bara vaktmästare vid den här utomhuspoolen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0