fy fan..

jag vill bara börja med att jag aldrig mera ska köra anden i glaset.. det är så jävla vidrigt.. fy fan, jag höll på att dö i natt, körde det med bea, nellie, matilda, bella, joel & jobban, och asså gud.. jag svär, det var verkligen ingen som inte grät, alla grät minst en gång under kvällen, och alla blev så jävla rädda och höll verkligen på att skita på sig.. förstår ni?! fullt med andar i beas lägenhet och vi fick inte sluta dom tre första gångerna vi frågade heller.. guuuuud, sen när vi hade suttit i vardagsrummet, det var ju äckligt varmt och allting, sen när vi kom ut mot hallen var det cp kallt, och nej, det var inte vi som flyttade på glaset, utan vi höll bara med fingertopparna.. och matilda, hon kan ju även känna av spöken och andar, hon är som ett medium eller vad det heter.. assååååååå, usch, jag får gåshud så fort jag tänker på det..

aja, fredag idag & ska kolla eclipse med bea, malin & nellie! fast först blir det twilight & new moon hemma hos bea, så ska strax hoppa in i duschen om man säger så, så lär väl inte bli nån uppdatering ikväll, för kanske blir så att vi drar ut efter bion, något som märks och jag gillar när sista bussen åker 3,15! jag ska börja fixa mig för vi ska förmodligen vara hos bea vid tre, fyra nån gång, så ha det bra så hörs vi väl imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0