ett inlägg innan jag åker,

oki, går fortfarande inte lägga upp bilden.. tåget åker tre ifrån resecentrum.. vet inte vilken buss jag ska ta ännu, om jag ska ta kvart i två bussen, eller om jag vågar ta kvart över två bussen.. för jag kmr dit till resecentrum kvart i tre isf.. fast mitt åker ju från spår ett & då behöver man inte gå under rälsen & allt sånt.. ne, jag får se vilken buss jag tar, sånt som märks.. det ska faktiskt bli skönt att åka bort från linköping ett tag, behöver det, behöver komma ifrån alla fittiga falska personer som det kryllar utav här, börjar verkligen bli trött på såna personer.. det märks vilka som är äkta när man kmr hem, y0! och jag har fortfarande inte lyckats övertala joakim att uppdatera bloggen.. vadå gayigt att blogga? han är ju gay, enligt mig. HEHE, ne, jag bara skoja, joakim er min bestaste ven, fan han var en bitch i natt, han vägrade låta mig sova, då gillade inte jag honom ett dugggggg.. juste, alla måste vara sociala med mig under min tågresa, för annars gillar inte jag er på långa vägar, hihihi!


&du kan go to hell, jag har fått nog utav dig, usch..

c'ya om en vecka, & jag hoppas att min statistik fortfarande håller i sig, oki? eller ska ni ju öka mera.. fast vore kuuuuuuuuuuuuuul om nån sötnos kunde uppdatera lite då & då, hihi, OKI, JAG HOPPAS ATT PÅ TORSDAG ATT JAG KMR FÅ SE HOFFMAESTRO, jag verkligen måste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0