daddy yankee - pose (8) <3<3<3

klockan är ungefär tjugo över två & jag ska snart stänga av datorn & ta på nån film, förmodligen twilight, hihihi.. idag har jag tvättat massa kläder, imorgon ska jag packa, jag ska göra tårta, bara för att jag hade namnsdag vilket jag hade glömt, FICK JAG ETT GRATTIS? neeee, inte ens det, fy fan säger jag.. & vi får se när vi hörs igen, för klockan tre går mitt tåg på måndag, kanske hinner med nåt inlägg, fast det lär jag ju göra.. hehe,
men ah, ville bara visa att jag lever så får ni ha det så braaaaaaa, y0, jag ska ha världens bästa tid nere i skåne <3
juste, igor var jag i cypern, idag er "i'm in miami bitch", hehehhehe, joakim asså <3


dom där tröjorna ska bli minaaaaaaaaaaaa, måste bara försöka övertala mamma lite, hihihi

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0