12 dagar

ja, som ni ser har klockan faktiskt passerat tolv slaget och innebär att det bara är tolv dagar kvar till jag åker till skåne, äntligen! & jag vet inte, farmor ringde till pappa i förrgår eller nåt & berätta att min farbror kanske kommer hit upp, för han & några utav hans vänner bilar tydligen genom sverige, asså, fy fan, det vill jag med göra! :D, men ah, iaf, när jag kmr hem från skåne så sa mamma att det blir göteborg & liseberg, fast bara över en dag, men alltid nåt, sjukt länge sen jag var på liseberg ju ;o, sen i augusti så blir det ju självklart skänningemarknad, och rix fm festival här i linköping förmodligen!

& dessutom har jag tänkt på hur snabbt tiden går, jag menar, jag har bara 1 år kvar, sen tar jag studenten? nästa år så ska vi göra en musikal alla estetare, eller dom som valt musikal, projektarbete, ja gud vet vad.. ingen mer matte, ingen mer engelska, svenska har vi bara tills höstterminen är slut, men jag menar, tänk er? efter alla dessa år med matten & engelska så har man inte nåt utav det längre.. jag känner en otrolig lättnad, fast ändå inte eftersom jag måste ta igen det där, men ni förstår vad jag menar? & sommar så ska vi åka utomlands, jag, bea & bella ska till p&l, jag & bea har hittat det perfekt sommarjobbet, fast först & främst kanske jag ska skaffa ett extra jobb? för det behöver jag ju trots allt.. jag känner att jag verkligen måste släppa mitt förflutna & börja tänka på min framtid för som ni ser är det något jag behöver just nu.. fast inte än, det blir när skolan har börjat, nu är det sommar, det är nu man ska leva livet! för som sagt, efter skolan, det är då det börjar på riktigt, det är allvar, det här är ingenting, det här är bara början! & nu ska jag leta efter nån film för jag lär inte somna än på ett tag eftersom jag är så smart & har vänt på dygnen, tjalalala, & imorgon blir det att tvätta galet, leka hemmafru & allting, haha, ne men känner att jag måste göra det och fixa i mitt rum & sånt, och just nu önskar jag att jag hade twilight & new moon hemma, men ah, whatever.. & på måndag ska jag försöka dra till nh, kan ju alltid hoppas att man kan dra dit, eller hur? :D
goodnight & sleeptight 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0