the last song

oooooooh, the last song är nog världens mest sorgligaste film, jag grinar som en jävla bebis till den. jag kanske må vara överkänslig, men slutet i filmen, man kan inte låta bli att lipa till den.. jag förstår hure känns, fast ändå inte.. seriööööööööst världens bästa film.. jag ska försöka fixa dear john, måste bara se den, men det går inte så bra just nu, hihi.
men iaf, idag började jag skolan, och mitt schema är riktigt slappt, synd att vi börjar 8.15 typ 3 dagar i veckan eller nåt fast vår senaste dag är liksom 15.15, sen har vi massa håltimmar också, suuuuuurt.. fast nu har ju de flesta ämnena försvunnit nu oxå, skönt!
ne, tror jag ska kolla på the last song ännu en gång, sen ska jag sova, imorgon blir det att gå upp vid 8a för att vara vid biblioteket vid 10.00. tror vi bara blir där, sen så slutar vi för dagen.
torsdag äre 8.15 - 10.30, fredagar 8.15 - 10.00, slapppppppppt? ohja :D
fast från och med vecka 35 börjar indval och då börjar vi 8.15 o slutar typ halv fem på fredagarna..
sen från o med vecka 37 börjar vi också 8.15 på onsdagarna, fast än så länge börjar vi kvart över tolv, hihi.. är itne så jobbigt schema trots alllllllt..
nej, ska sätta på filmen så hörs vi. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0