svar på tal..

såg en liten onödig kommentar som jag själv inte tycker låter speciellt mogen, speciellt inte att kommentera anonymt! :)

"Postat av:

Så jävla omogen du har blivit Sophia! Fan, väx upp någongång. Daaaah fjortis

2010-08-10 @ 15:49:24"



frågan är väl vem som är omogen som inte ens vågar kommentera sitt namn? & speciellt när man ändå kan söka upp det med ipaddressen? och sen är det ju bara töntigt när en random som förmodligen inte känner mig kommenterar hur jag ska vara och inte vara? vad jag vet så är det fortfarande mitt liv och inte ditt? :), & har jag någonsin sagt att jag är mogen? nej. & att uttrycka att jag är en fjortis är väl lite fel person att säga det till? men då var "Daaaah" inte rätt tillfälle att använda det och nej, jag är inte fjortis hur mycket du än vill det. men ska vi göra en deal? jag börjar växa upp tills du börjar kommentera ditt namn, ok? för så länge du inte kommenterar ditt namn, kan jag vara lika omogen som dig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Problemet är ju att jag känner dig :)

2010-08-13 @ 14:59:53
Postat av: Sophia

ne tydligen inte tillräckligt mycket :)

isf kan du ju skriva ditt söta lilla namn ist, eller nej, just det, det är du ju för feg för! aaaaw.

2010-08-13 @ 18:14:57
URL: http://bbarasophia.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaaaw på dig med :)

2010-08-13 @ 19:30:53
Postat av: Sophia

Hahaha, du är pinsam lilla fegis.

2010-08-13 @ 21:23:21
URL: http://bbarasophia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du som är pinsam.

2010-08-14 @ 03:27:55
Postat av: Sophia

Inte äre jag som kommenterar anonymt iaf? :)

2010-08-14 @ 14:34:37
URL: http://bbarasophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0