shine on, oki

klockan är snart 3 & jag är inte trött........
bra eller dåligt? jag vet inte men såhäääääääääääär mycket bryr jag mig också :D
igår natt såg jag paranormal activity & jag höll på att skita på mig, jag ska aldrig mera köra anden i glaset, fy fan så jävla vidrig.. kunde ju dock inte sova efter den filmen, tjolahopp
var även & kolla på utomhusbio med thilda, filmen sög, robin ringde även så fick snacka med honom, men kom sedan på att jag var väldigt osocial mot mathilda så fick lägga på.. såg klart filmen, mathilda grät i slutet, hon tyckte filmen var bra, jag tyckte filmen sög, oki
cyklade hem, jag frös om min händer, visste att jag skulle tagit med mig mina vantar..
& snackade med robin för en stund sen & jag svär, vi är n0l1f3r5, HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, asså jag dör..
& jag bara tröttnar ut honom, okioki för han blir trött när vi snackar, moget oki.
HAHA, nej men jag är cp, jag kan inte snacka normalt.
& jag har hittat en låt jag är helt dökär i, omg, jag är kär i alla låtar, jag skojar inte & jag har massa pojkvänner.. jag ska aldrig mera ge ut mitt lösenord till någon, oki? aldrig mer.. HAHHAHAHAHAHA :(

Reckless – The End - Radio Mix, hihihihi beroende, oki <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla omogen du har blivit Sophia! Fan, väx upp någongång. Daaaah fjortis

2010-08-10 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0