la la la, it's all i hear you saying

3 dagar kvar o det är inte okej? ikväll är det keep it loud, och nu äre bestämt att jag ska till nellie innan, sen så drar vi in till våran kungsträdgård inne i stan ;);). sen kanske jag får träffa bea också? hoppas det!!!!! för isf måste hon berätta allting från resan.. är verkligen ett måste..
har inte mer att skriva nu, så  vi hörs kanske imorgon?
och just det, jag har sett karate kid och the last song, så jävla braaaaaaaaaaaaa!
och så msåte jag se vampire sucks, så jävla rolig, hahahahahah!


och just det, ni som kommenterar anonymt, ni är fega, så jävla fega. för ni bevisar att ni inte vågar stå för det ni säger, och att ni verkligen inte skulle våga säga sådär om jag visste vilka ni var, bara det att jag nästan kan lista ut vilka det är ;), ni lyckas inte, men aaaa, fortsätt såhär, ni gör bara så min statistik stiger, PWNED!


c'ya ;)

Kommentarer
Postat av: Tush

Helt ok film karate kid, men föredrar de äldre filmerna.

2010-08-15 @ 21:50:40
URL: http://www.filmkritikerna.se/the-karate-kid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0