i don't wanna lose you, because i can be myself with you, hey, soul brother.

om fyra dagar börjar jag skolan, har jag lyckats vända på dygnen? nej..
& jag har lovat mig att jag ska sköta mig, jag måste.
sen så får vi se hur mycket jag bloggar för jag har ändå inget att skriva om?
blir väl mer när skolan börjar och så. fast funderar på att göra en ny blogg, och sen så göra den mer intressant? som mer bilder och sånt och inte sån tråkig design?
IDAG KMR BEA HEM!!!!
och jag saknar att ha nellie i skolan.. det är så tyst, vet ni om det?
fast snart fyller hon år och då blir det middag och feeeeeeeest!
nej, nu ska jag fortsätta droga hey, soul sister så ha det.


jag saknar att ha dig i skolan, ok.


c'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0